wtorek, 28 marca 2017

Krystian dowie się prawdy i wybaczy Marcie kłamstwa!

Krystian skonfrontuje się z Martą, kiedy tylko dowie się od recepcjonistki w przychodzi, że dziewczyna wcale nie wykonywała badań, o których mówiła. Spanikowana dziewczyna przyzna się do prawdy, ucieknie i ukryje się u Asi w pracy. Dopiero po czasie Marta skontaktuje się z Krystianem i przyjdzie do domu Domańskich.
- Fajnie, że się w końcu odezwałaś - rzuci chłopak, lecz o dziwo, bez złości.
- Przepraszam... Ja wiem, że nic mnie nie usprawiedliwia, ale byłeś dla mnie taki dobry, że postanowiłam brnąć w to dalej... A później, to już było tylko gorzej i gorzej. Odkupiłam wyniki od jakiejś pacjentki - wyzna Marta ze skruchą myśląc, że wszystko już stracone - Myślałam, że jak sobie pomyślisz, że jestem chora, to po prostu mnie nie rzucisz. Przeproś ode mnie Michała i Marysię, ja nie dam rady. Powiedz im, że jestem stuknięta, czy coś tam.
Krystian zaskoczy Martę i widzów :
- Mogę coś powiedzieć? Tak, byłem wkurzony. Czułem się wyrolowany i tak, jesteś stuknięta. (...) Nigdy nikt się tak nie starał. Wiem, jak to jest posunąć się za daleko, zrobić z siebie idiotę, kretyna, kłamać, manipulować. Myślałem, że jestem w tym mistrzem, ale ty mnie przebiłaś. Wiem, że zrobiłaś to po to, żeby mnie nie stracić - po czym zacznie namiętnie całować ukochaną. Spodziewalibyście się tego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz