poniedziałek, 27 lutego 2017

Odcinek 2449 Kinga zwalnia Marysię i Anetę z Barbariana!

Kinga i Artur od pewnego czasu mają problemy finansowe. Kulczyccy postanowili sprzedać Barbarian, który od dłuższego czasu nie przynosi zysków. Znalezienie odpowiedniego kupca nie jest jednak łatwe.
Kinga podejmuje trudną decyzję: musi sama zająć się King's Fitness i Barbarianem. To oznacza zwolnienie Anety i Marysi.
Rozmowa Kingi z Marysią :
– Przyszłaś mnie zwolnić – mówi na powitanie Marysia.
Kinga próbuje wytłumaczyć się ze swojej decyzji, ale Majka najwyraźniej doskonale rozumie nadchodzące zmiany.
- Wiesz dlaczego przyszłam? - spyta skruszona Kinga w 2449 odcinku serialu "Pierwsza miłość". Wieści, które chce przekazać kuzynce nie będą dla niej zaskoczeniem:
- Wiem. Chcesz mnie zwolnić - Marysia odpowie ze spokojem.
- Majka...
- Czekałam, kiedy to się stanie. Zrobiłabym to samo - uspokoi Kingę.
- Muszę. Nie mam wyjścia. Barbarian ledwo dyszy (...).
- Co ty myślisz? Nowy właściciel mnie nie zwolni? - Marysia zacznie zapewniać Kulczycką, że nie mam jej tego za złe. A wewnętrznie nie będzie wiedziała, co ze sobą zrobić... - Zatrudni kogoś swojego.
Majka... Naprawdę bardzo cię przepraszam - Kinga do samego wyjścia będzie obwiniała siebie w 2449 odcinku serialu "Pierwsza miłość" o zwolnienie członka rodziny. Marysia zrobi dobrą minę do złej gry, aby była szefowa nie czuła się źle. Kiedy jednak Kulczycka wyjdzie z jej mieszkania, po twarzy Radosz zaczną spływać łzy. Co teraz zrobi ze sobą Marysia?





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz