środa, 23 listopada 2016

Zemsta Krystiana. Melka dostaje fałszywy list.

Melka wchodząc do domu o mały włos nie uderzy Krystiana drzwiami. Po porannej rozmowie z policjantem i tak w 2381 odcinku serialu "Pierwsza miłość" jej dobry nastrój prysnął, ale po nadchodzących informacjach kompletnie się załamie. - Już mi nawet drzwi przed nosem zatrzaskujesz? - Sorry, nie zauważyłam cię - Jasne. - Właściwie, to się do was wybierałam. - Do nas? Czy do Pawła? - Melka rzuci mu mordercze spojrzenie - Dobra, spoko, jezu. Przecież jesteśmy dorośli, tak? A, w ogóle właściwie... w tej sprawie. Chciał, żebym ci przekazał- Krystian uda zdziwionego widząc zaskoczoną twarz Melki - A, to ty nie wiesz, że on wyjechał? - Co? - Właśnie ja też się zdziwiłem, no ale obiecałem, że przekażę - I co napisał? - Nie chcę cię więcej widzieć, to nie było to. Pomogłem ci, ale na tym koniec. Gdy Krystian skomentuje list Melka oskarży go o to, że coś nagadał Pawłowi.Chłopak uda, że nic nie wie, a ona rzuci się, by natychmiast skontaktować się ze swoim wybawcą. Będzie chciała wiedzieć, co się stało, że Paweł nagle wyjechał i zostawił jej jedynie oziębły list, zupełnie niezgadzający się z jego dotychczasowym zachowaniem. Krystian zacznie odwodzić ją od tego pomysłu mówiąc, że to głupi pomysł. Oczywiście Melka skrzyczy go i wytknie mu brak obiektywizmu - a w oczach jej byłego chłopaka zagoszczą łzy, które szybko znikną. Gdy Krystian już pójdzie, to Melka zacznie płakać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz